Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Івашова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Івашова Н. В. 
Формування бренд-орієнтованої системи управління промисловим підприємством [Електронний ресурс] / Н. В. Івашова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 280-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_34
Висвітлено науково-методичні та практичні питання формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями промислового підприємства (ПП). Розкрито значення бренду, особливості формування брендів ПП, проаналізовано практику брендингу українських підприємств. Запропоновано підхід до виділення джерел асоціацій бренду ПП, удосконалено підхід до його формування, визначено місце комунікацій у ньому, класифікацію ребрендингу. Досліджено інструменти комунікацій ПП, тенденції їх розвитку. Розкрито характеристики комунікативного впливу повідомлень на промислових ринках. Розроблено науково-методичний підхід до формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями підприємства (КП). Запропоновано науково-методичний підхід до оцінки рівня бренд-орієнтованості системи КП, удосконалено методичні підходи до розрахунку результату комунікативного впливу бренду ПП на споживачів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.604 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Івашова Н. В. 
Місце брендингу у сучасних маркетингових концепціях [Електронний ресурс] / Н. В. Івашова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(2)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 297.225 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Івашова Н. В. 
Чинники забезпечення донесення сутності бренду через систему комунікацій підприємства [Електронний ресурс] / Н. В. Івашова, Т. П. Гончаренко // Mechanism of Economic Regulation. - 2012. - № 4. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mre_2012_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 479.088 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Івашова Н. В. 
Стан розвитку промислового брендингу в умовах трансформаційної економіки України [Електронний ресурс] / Н. В. Івашова // Mechanism of Economic Regulation. - 2013. - № 4. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mre_2013_4_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.358 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Тєлєтов О. С. 
Оцінка якості комунікацій промислових підприємств на прикладі хімічної галузі [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, Н. В. Івашова // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 152.728 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Івашова Н. В. 
Аналіз основних недоліків сайтів, як інструменту комунікацій промислових підприємств [Електронний ресурс] / Н. В. Івашова, Л. Ю. Сагер, Ю. М. Мельник. // Ефективна економіка. - 2017. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_12_67
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.065 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського