Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Івашова Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Івашова Н. В. Формування бренд-орієнтованої системи управління промисловим підприємством [Електронний ресурс] / Н. В. Івашова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 280-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_34 Висвітлено науково-методичні та практичні питання формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями промислового підприємства (ПП). Розкрито значення бренду, особливості формування брендів ПП, проаналізовано практику брендингу українських підприємств. Запропоновано підхід до виділення джерел асоціацій бренду ПП, удосконалено підхід до його формування, визначено місце комунікацій у ньому, класифікацію ребрендингу. Досліджено інструменти комунікацій ПП, тенденції їх розвитку. Розкрито характеристики комунікативного впливу повідомлень на промислових ринках. Розроблено науково-методичний підхід до формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями підприємства (КП). Запропоновано науково-методичний підхід до оцінки рівня бренд-орієнтованості системи КП, удосконалено методичні підходи до розрахунку результату комунікативного впливу бренду ПП на споживачів.
| 2. |
Івашова Н. В. Місце брендингу у сучасних маркетингових концепціях [Електронний ресурс] / Н. В. Івашова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(2)__13
| 3. |
Івашова Н. В. Чинники забезпечення донесення сутності бренду через систему комунікацій підприємства [Електронний ресурс] / Н. В. Івашова, Т. П. Гончаренко // Mechanism of Economic Regulation. - 2012. - № 4. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mre_2012_4_14
| 4. |
Івашова Н. В. Стан розвитку промислового брендингу в умовах трансформаційної економіки України [Електронний ресурс] / Н. В. Івашова // Mechanism of Economic Regulation. - 2013. - № 4. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mre_2013_4_10
| 5. |
Тєлєтов О. С. Оцінка якості комунікацій промислових підприємств на прикладі хімічної галузі [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, Н. В. Івашова // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_4_4
| 6. |
Івашова Н. В. Аналіз основних недоліків сайтів, як інструменту комунікацій промислових підприємств [Електронний ресурс] / Н. В. Івашова, Л. Ю. Сагер, Ю. М. Мельник. // Ефективна економіка. - 2017. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_12_67
|
|
|